5/4 - lugn dagen efter...

I går var det som tidigare nämnt galej i Vännäs. Vi blev lite sena till partyt för att jag hungrig innan vi skulle åka . Tror att mamma hade planerat att jag skulle få mat när vi kom till festen, men det är ju mycket lugnare och skönare hemma.
Men som pappa så smart sa i går innan vi skulle åka, "sent folk kommer fint". Det stämde... Jag hade min partytröja med slipsen och västen på (se bilder nedan). Men nu är det snart dags att skaffa mig en ny partystass, för den är precis på gränsen nu. 

 Jag och pappa i feststass

 

 födelsedagspartyts drottning i rutigt

 Marie och morfar

Trots att det inte var jag som hade party fick jag en present. Mormors kusin Marie som var på festen hade tagit med sig present från henne och hennes föräldrar, Lisa och Tommy. Ett par tuffa jeans och en fin tröja, båda med Bamse på. Snacka om röta man kan ha!



Idag söndag har vi tagit det lugnt, sovit länge och jag har varit rätt hungrig.
 
 pappa och jag snackar i soffan.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0