7/4 - 100 dagar på jorden

Idag bjöd vi på fika till småkompisarna och deras mammor.
Mamma hade fixat en massa muffins och gjort en fin kladdkaka med mitt namn på.


Å Melker var här ....


...å Erik var här....
 

... å va roligt att Ebba var här...


.. å i vårt glada gäng så var Adam (jag) här i dag... å va roligt att alla var här...
Eller sången stämde inte riktigt idag. Alice var hemma och var förkyld, Stella var med sin morbror och Klara var i fjällen. Men alla andra var här! Å jag hade min finaste sjömanströja på mig.


Å en liten nys slet sig


Men man är ju bra fin i alla fall


100 dagar har gått fort. Snart kan jag skratta ordentligt också. Kanske kan det släppa nu i påsk.

Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: moster elin

man får gratulera Adam, nästan en tredjedel av ett år :)

2009-04-08 @ 11:34:17
Postat av: mormor Monica

Grattis Adam! Så fin du blev i sjömanströjan,passar ju perfekt. Oj så många fina bilder från "kalaset" och från festen i lördags. Du är ju otrolig söt. Nu laddar vi för helgen i Sundsvall. Here we come!! kramar från mormor

2009-04-08 @ 16:16:36
URL: http://angeladam
Postat av: Anna M

Vad trevligt du verkar ha haft det Adam! Ett stort grattis från Stella och Anna

2009-04-17 @ 11:40:04
Postat av: karin erika

OJ, vad många fina bilder! Och vad fin Adam är, för att inte tala om vilket utvecklat språk pojken har. Ha det riktigt skönt i sommar!!

kram

2009-07-07 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0