9/4 - Glad påsk

Sveriges snyggaste lilla påskkärring



 
Glad påsk!


 
Asså jag gör mitt bästa! Vad tror du att detta är ? "Top model"?

  
Men mamma sluta tramsa dig!
(Tänk vad ett par ögonbryn kan gör skillnad i mimiken. Mamma anm.)


Är tveksam om det blir något Blåkulla i år för mig, för imorgon fredag drar mamma, pappa och jag till Sundsvall tillsammans med mormor och morfar för lite hotellweekend. Kan bli tajt att hinna tillbaka. På grund av mina helgplaner blir det här det sista inlägget denna vecka. Men ni får gärna kommentera så vi får se vilka som har läst. Mamma och jag uppskattar alla inläggen!


Här är ännu en skön bild på "Gullungen" från igår. Snacka om att vara utslagen. Håll tillgodo under helgen.

C ya!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så där söt var aldrig jag när jag var påskkärring..

Glad påsk! Hoppas ni får det härligt i Sundsvall!

2009-04-09 @ 10:45:00
Postat av: Sofia

Sååå fin! Undrar just varför vi inte får se hela familjen i påskutstyrsel, det skulle vara gulligt ;)



Önskar er en riktigt skön och avkopplande påskhelg!

Kram

2009-04-09 @ 10:45:53
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Go´morgon!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 10:54:05
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Moster Emma

Vilken charmig liten påskkärring det var.

Hoppas ni får det trevligt i Sundsvall, handla inte upp hela IKEA nu Adam eller det kanske är din mamma som gör det ;) Glad påsk, kram

2009-04-09 @ 12:11:47
Postat av: moster elin

HAHAHAHAHAHA...Guuu va söt! :D Lätt snyggaste påskkäringen; i VÄRLDEN! Ha det bäst i Sundsvall! Kram e

2009-04-09 @ 13:14:04
Postat av: Ida

Vilken sötis ni har fått! Och vad duktig du är på att blogga Jenny:)

Hoppas ni får en underbar påskhelg!



Kramar Ida & Lilly

2009-04-09 @ 14:52:53
Postat av: Anna

Sjukt söt =)

2009-04-09 @ 15:16:30
Postat av: mormor Monica

Sötare påskkärring finns inte, man blir ju alldeles varm i hjärtat. Ska bli jättemysigt att få rå om dig i Sundsvall. Vilken lycka och tur vi har som ska få vara med dig, din mamma och pappa. Vi ses imorgon.kram mormor

2009-04-09 @ 16:44:08
URL: http://angeladam
Postat av: gammelmoster kicki

Helt klart Sveriges sötaste påsk kärring :) Ha nu en riktigt GLAD PÅSK i Sundsvall. Kram

2009-04-09 @ 23:34:25
Postat av: Tanten Ewa

Inget snack om att det är mammas kille iaf =)

Qul att se ett barn som är lik mamma för ovanlighetens skull. Så roligt att titta in på er blogg. Jag hoppas verkligen att jag o Filippa kan finnas med på bild i framtiden. För vi VILL verkligen komma o hälsa på er.

Puss o kram vänner

2009-04-13 @ 23:25:17
Postat av: Monika

Så underbart söt liten påskkärring=)



Jag hoppas ni hade en skön helg i Sundsvall, kram M

2009-04-14 @ 09:41:21
Postat av: mamma Jenny

Tack för alla inlägg. Sofia - så skoj ska vi inte ha denna påsk men det blir ju jul i år också. den som lever får se...

2009-04-14 @ 12:53:50
Postat av: sofie

Sötaste påskkärringen jag någonsin har sett. snart får jag se dig igen=)

2009-04-14 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0