God jul!

Nu är det bara hänga på gott folk för här händer det grejer.

Helgen 12 -13 december gick startskottet, bokstavligen. På min kompis Eriks ett årskalas kom jag på att jag kunde gå. Jag gick och gick och gick eller det ska ju gå fort så jag blev alldeles svettig av allt flängande.

På söndagen var det något speciellt för mamma och jag hade "kli" på huvudet och sjöng när vi väckte pappa på mogonen.


Sen åkte till mormor och morfar OCH vi klädde ut oss hela familjen och sjöng lite när jag sen vaknade. Så här fina var vi:


Så här skoj hade jag




Dessutom var jag i tidningen den helgen. (Bild kan ses längst ner.)

Nu i måndags var jag och Erik på restaurang med våra mammor (pappa var på jobbet så han var också där). Det var trevligt å vi fick faktiskt springa runt lite också då det inte var så många gäster vid den tiden.
 

 


Nu är det snart dags för det där som de vuxna kallar jul. Faster Cia är hemma hos farmor så något speciellt verkar vara på gång.



Tack för denna gång. Nästa gång det skrivs lär jag blivit ett år jag med.

GOD JUL TILL ER ALLA!





Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Hej, vilken fin tärna med "kli" i håret. Tack för att vi fått ha dig här över jul. Hoppas du gillade julklapparna. Tack för det fina kortet vi fick på dig i julklapp.Nu ska vi in och trängas med tanter och farbröder iden stora staden. Hoppas du har det bra och myser med din pappa, nu när mamma jobbar. kramar från mormor

2009-12-26 @ 10:47:41
Postat av: Paula

Hej Adam!

Va´fin du va i tomtekläder. Mamma och papppa va oxå söta. Och att du kan gå, oj va mamma och pappa kommer att få springa efter dig nu:)Hoppas du har haft en trevligt Jul med massor med paketL Snart så är du ett år,kom förbi så finns dina paket här. Kram från oss alla

2009-12-27 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0