1 februari - 5 veckor gammal

Idag har den lilla familjen haft en riktigt skön dag. Alla har fått sova ordentligt, solen har strålat och vi har varit ute på långpromenad. Jag (Adam) fick mat innan vi gick iväg vid 13.30 sen sov jag så gott som tills vi kom hem vid 16. Men sen var jag hungrig... många gånger.... under hela kvällen.

Här kommer ett litet bildkollage på saker jag gjort under veckan.

 
Jag och pappa chillade på soffan en kväll

 
Morbror David var på besök och som ni ser var jag rätt nöjd

 
Trötter liten kille. Har börjat sova bättre denna vecka.

 
Jag ska börja protestera över mammas behandling av mig. Kolla in märket i pannan! Mamma lät mig somna mot hennes halsband i morse. Det är andra gången denna vecka... Men förra gången var det en knapp på kinden. Morr!!!

   
Så här pigga och fråscha blir man efter långpromenad. Både mamma och jag har märkt av den sköna effekten av  dagliga promenader. Jag blir utvilad och mamma får komma ut och röra på sig. Sen har hon nämnt något om att jag blir en lugnare och gladare unge som sover bättre rent generellt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka underbara bilder, man blir så glad att se dig. Tråkigt att din mamma "märker" dig. Du får ryta i. Du är i alla fall den gulligaste ungen som finns. kramar och pussar från mormor

2009-02-04 @ 18:01:18
URL: http://angeladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0