10/2 - sova, sova, sova och lite fika

Den senaste en och en halv veckan har vi nu kunnat sova okej på natten. Somnar runt kl 23 - 24 och vaknar igen runt 05,30. Blir ammad och somnar om igen till 8,00 - 8,30. Lovely! Min mamma är så mycket gladare och roligare att ha att göra med. Dock har de senaste kvällarna inneburit långamningar utan dess like. Men är man hungrig så är man.

Vi var förresten med i tidningen i fredags. Här är bilden nedan...



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag sovit mycket, nästan hela dagen faktiskt. Okej, jag är ju vaken nu på kvällen men det är ju mamma och pappa van vid nu.

 sova

Sen var det dags för fika med kompisarna idag igen. Men idag var två andra kompisar med nu också, Klara och Melker. Ebba var sjuk så hon kunde inte komma.

                    Klara och Marie
Stella                           Erik                                            Melker                    Klara och mamma Marie



å så jag förstås


Här kommer en avslutningsbild från min kvällsgympa som jag hade med pappa. Man måste vila lite ock¨så när man tränat nacken och ryggen.



Tack och hej från mig


Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Så himla charmig grabb, längtar tills jag får träffa dig och din mamma imorgon. Vilket härligt kompis gäng du har. Kramar från moster Emma

2009-02-11 @ 07:56:23
Postat av: Sofie

Hej Grabben! Vilken fin bild på dig och dina föräldrar till tidningen. Ni har en mysig liten familj. Massor av kramar från ditt största faan från den södra delen av Sverige och de småländska skogarna

2009-02-15 @ 21:23:39
Postat av: Mojje

Ni är verkligen fina! vilken guldklimp ni fått.många kramar från hallsbergarna

2009-02-15 @ 22:35:56
Postat av: mormor Monica

Oj så många fina bilder, du är så otroligt söt och det är väl tur det, eftersom du bestämmer hur allt ska vara. Det är bra att sova på dagen också men inte hela tiden. Du lär dig snart hur det ska vara. Snart kommer vi för att fira din mamma som passade på att fylla år i tisdags. Vi ses Guldklimpen!!!

2009-02-21 @ 08:17:17
URL: http://angeladam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0