24/2 - 58 dagar på jorden - bildfrossa

Vi har varit förkylda här hemma så vi har hållt oss lugna här hemma. Mamma tyckte inte om när jag hostar och snorar. Vi  hälsade på Doktor Marcus på akuten i lördags kväll när mamma inte gillade hur jag andades (eller försökte andas) när jag somnade. Doktorn kunde inte hitta något konstigt med mig och jag charmade både honom och läkar kandidaten med mina leenden. Idag är jag piggare inte så snorig och hostar endast lite.

Då det var ett tag sedan det blev något inlägg så drar jag och mamma i ordentligt med fina bilder på saker vi har gjort de senaste veckorna.


    
Pappa och jag busar i soffan

  
Ibland blir man helt slut och då måste man vila sig i form. Här har jag kraschat på soffan en kväll.

älskar att åka bil 
Jag gillar att åka bil. Här är vi på väg till Ikea i Barkaby.

 badpojken 
Vi badar så gott som varje kväll för att komma i sov-mys-humör. Jag brukar plaska massor. 

   Snyggingen själv  kläderna från gammelmormor och gammelmorfar
Några posingbilder med fina kläder jag fått.

morgongympa  kollar på fiskarna  sjunger  sprattlar och ler 
I lördags vaknade jag tidigt så mamma och jag gick upp och hade lite kvalitetstid. Låg på filten, tittade på mina Ikeafiskar, sjöng, pratade och spratlade en massa. En massa träning! Ja, mammas gener gör mig träningstokig.

sleepyhead
Sen blir man väldigt trött igen. Här ska vi ut på promenad och jag får använda min "gullunge"-mössa som jag fick i veckan av mamma och pappas kompisar Mia och Ulf.

kram kram

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Hej Adam och familjen! Alltså hur söt kan man bli, tur att vi ska få träffa dig på lördag, när din mamma ska på fest och pappa jobbar. Vilka fina bilder. Längtar efter dig!!!!

2009-02-26 @ 16:47:19
URL: http://angeladam
Postat av: Paula och Tommy

Vi håller med mormor,-va fin du är Adam. Och vi hoppas att ni känner er piggare från förkylningen. Vi passar på att gratulera mormor och morfar. Och Adam vi tycker att du är jätte lik mamma Jenny, sorry pappa MarcusL

Kram till er alla tre

2009-02-26 @ 22:18:30
Postat av: Paula och Tommy

Hej igen! Givetvis gratulerar vi farmor med.

Kram igen.

2009-02-27 @ 09:37:13
Postat av: Moster Emma

Hej på er! Hur har eran vecka varit? Hoppas förkylningen har släppt nu? Din mamma har lagt upp så söta bilder på dig.

2009-03-02 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0