11/1 - Två veckor gammal

Igår hade vi besök av mormor och morfar. Det var väldigt mysigt, för de gosade massor med mig så jag blev väldigt trött.

 Mormor och jag gosar

Jag sov mest hela dagen men sen på kvällen kollade jag och mamma på körslaget och då började jag bli piggare. Efter det hade vi en lek. "vem ger sig först?". Jag ville äta heeela tiden från 23 och mamma ville att vi skulle sova. Jag gav med mig vid 03. (Mamma säger att bebisar inte borde vara vaken så många timmar i sträck utan att sova). Men sen sov jag måånga timmar i sträck så mamma och pappa såg ändå rätt nöjda ut i morse.

Idag är mamma och pappa båda lediga så vi ska väl ta en promenad, men mest ska vi väl bara gosa.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mormor

Bilden blev ju riktigt bra, känns som vi hör ihop. Din mamma får nog vara tydligare när hon förklarar det där med sovtider. Kramar mormor

2009-01-11 @ 20:55:05
Postat av: Gammelmoster Eva

Vilken fin bild, en riktigt stolt mormor...

Vi ser verkligen fram att få träffa ('räkan')Adam.

Många kramar Eva

2009-01-12 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0