18/1 - Tre veckor gammal och nattsuddare

Ja, nu har tre veckor passerat sedan Adam kom till världen. De senaste nätterna har vakentiden på natten blivit förskjutet senare och senare. I natt var det gnälltid från och till mellan 01 - 06. Ushlig tid tycker mamma och pappa. Men inatt tog de en del av natten var.


Här kommer lite bilder över vad som har hänt här hemma under helgen. 

  I fredags var mammas kompis Lisa här.


 
På begäran av mormor kommer här en blid på Adam i sin fina nallemössa som vi använder när vi är ute och promenderar. Observera att vantarna matchar och det finns dessutom tillhörande småtofflor ( En urtjusig present från Vår kompis Lisa. Se bild ovan)

     
Idag tog jag ett bad i min fina röda badbalja. Men pappa fick fram kameran först efter badet. Kolla in min Brolle-frisyr på andra bilden.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Oj,oj,oj så söt man kan vara. Som en gosenalle. Se till och få ordning på dina sovvanor innan din mamma och pappa härsknar till.Du är den finaste som finns, snart måste jag/vi komma in och hålla och snusa på dig. kram mormor och morfar

2009-01-19 @ 07:32:45
URL: http://angeladam
Postat av: Moster Emma

Å vilket litet charmtroll. Vad söt du var med mössa och vantar. Jag måste komma snart till er och hålla och snusa på dig. Kram moster emma

2009-01-19 @ 13:09:35
URL: http://angeladam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0