24/1 - Kalasgäst

Nu har vi varit på min första födelsedagsfest tillsammans med mamma och pappa. Det var Frida på pappas jobb som fyllde 30 år som skulle firas. Jag sov hela vägen till festen som var 4,5 mil bort. När vi kom fram åt jag men sen sov jag nästan hela tiden tills vi skulle åka hem, trots hög musik och högljudda människor. Kan ju vara schysst att låta mamma och pappa få äta och umgås med andra i lugn och ro. Jag stal rätt mycket uppmärksamhet från Frida trots att jag bara var vaken så kort tid. Men är man söt så är man.... A kid's got to do what a kid's got to do!!

 Litet glas till liten kille

 Jag och Frida i matchande outfits

 Mamma, jag och Fridas kille Micke.
Tror att Micke också vill ha en liten kompis att mysa med.


Nu är det tack och god natt. I morgon ska vi ut och hälsa på hos mormor och morfar.

See ya!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0