Ny i gamet!

Denna blogg tillhör Adam som föddes den 28/12 2008. Allt är därmed nytt på alla fronter både för Adam och för hans föräldrar, Jenny och Marcus. Men vi lär oss nya saker om varandra varje dag.

Adam har fått sina föräldrar att skrattta mycket de senaste dagarna med alla sina miner. Jag är en mycket efterlängtad bebis och inte bara av mamma och pappa utan även många av mamma och pappas kompisar och alla släktingar. Särskilt mormor! Hon har skickat en låt med Sonja Alden till mamma så hon grät floder. Jag vet inte om det var mycket hormoner, men den var JÄTTEFIN. Den ska vi ha på mitt dop senare.

Här är några bilder på mig från mina första dar på BB.

    

 Jag                                        Jag och mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0