11/6 - Aj, aj på benen

kvällsgröt och potatis eller morot till lunch är jättegott och roligt!

Ja igår var vi och besökte Viola på BVC. Det var en sån där tråkig gång för hon och doktorn gav mig en varsin spruta i varsitt av mina ben. Som tur var det iallafall samtidigt så jag slapp pinas som förra gången.
I går kväll fick jag feber. Inte roligt. Vaknade efter endast 1,5 timmes nattsömn i går, med 38,6 C. inte lätt att sova då. Fick jag vara vaken med mamma till kl 01 i natt när alvedonsupparna hade börjat verka ordentligt. Sovningen har varit lite si och så med sen dess. Är väl inte på topphumör men efter ytterligare en natt kanske det känns bättre.

 
Feberrosig med ögonglans vid midnatt....


....Men jag fick en skön kall tvättlapp på pannan.

ska strax bada nu...

vi hörs

Kommentarer
Postat av: mamma Jenny

Kan även meddela att nu har Adam hunnit bli 68,3 cm och 8 kg strecket är passerat med 220 g. Så att han är en växande kille är ingen överdrift. Efter att vi nu börjat med mer mat är han mycket gladare. (Ja, alltså i vanliga fall, innan vaccinationens framfart.)



Måste även tillägga att både jag och Marcus var mycket glatt överraskade att Adam låg helt stilla med den kalla tvättlappen på huvudet. Det var inte en tillstymmelse till att vilja ta bort den. Så den var nog uppskattad hos vår lilleskrutt.

2009-06-11 @ 21:25:51
Postat av: moster elin

Nåå stackars liten, hoppas det går över snart, det var fint att se dig idag även om du var lite ledsen. Krya på dig. Kram moster Elin

2009-06-12 @ 01:43:31
Postat av: mormor Monica

Lilla gubben, tur att det här går över efter ett tag. Hoppas du fått sova bättre i natt. Kram mormor

2009-06-12 @ 07:32:19
URL: http://angeladam
Postat av: Moster Emma

Vilken tur att din mamma la en kall tvättlapp på din panna så det blev lite bättre. Hoppas du snart blir piggare igen, det är aldrig kul med stick. Moster saknar dig. Hoppas vi kan ses snart igen. Kram moster Emma

2009-06-12 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0