21/6 - (Mid)sommartider hej, hej!

Back in business!

Jag håller just nu på att få (nya) rutiner. Nu är mamma och pappa less på allt hattande med tider. Jag har hört något om att sluta äta på natten också men jag har inte märkt något än.

I torsdags morse efter förmiddagssovningen provade jag en ny stil.
Kaninmössa!
 
Det var inte så praktiskt, så det får vara.

På midsommarafton åkte, för första gången på länge, hela familjen ut till vännäs till mormor och morfar.Mormor busade massor med mig.















Sen vilade vi allihopa...



... vi åt mat....




... och umgicks.

Jag beundrade morbror David och hans marmeladsmörgås.

Den såg godare ut än min palsternacks- och potatispuré.



Pappa, kan jag inte få en sådan i stället??

I morse hämtade mamma och jag faster Helena och min kusin Alexander vid tåget. Det var första gången jag och Alex träffades. Han tyckte att jag var liten, men på ett gulligt sätt. De ska stanna till mitten på veckan så vi hinner nog hänga en hel del.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tanten

Ja du Adam, du får lov att lyssna på dina föräldrar och ägna nätterna åt kudden istället för annat =) Du kommer orka busa så mycket mer med mormor och morfar då.

Kram på er sötisar

2009-06-21 @ 13:30:13
Postat av: David

haha, schyssta bilder :D

2009-06-21 @ 23:38:11
Postat av: mormor Monica

Tack Adam för att jag fick busa med dig. Härliga bilder på dig, Adam! kram mormor

2009-06-23 @ 05:41:24
URL: http://angeladam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0