14/3 - kalasprinsen & pappamys

Nu har jag snart hunnit bli 11 v. Tiden springer verkligen fram. Igår var jag på mitt femte kalas sen jag föddes. Denna gång var det på morbror Davids 18 års fika/kalas hemma hos mormor och morfar och förra söndagen var vi hemma hos moster Elin då hon fyllde 26 år.

För första gången hade jag men massa "gladtid" hemma hos mormor och morfar, vilket gladde alla särskilt morfar som inte fått se mig så mycket när jag varit sååå glad. Båda mostrarna Elin och Emma hade längtat efter att ta hand om mig.


Nu på förmiddagen (lördag) har jag pch pappa fått en massa tid tillsammans.

 
buspappan

  


Det finns mycket att titta på  


Min nya favvoaktivitet - suga på händerna (eller det som är närmast munnen)

   
Om jag tar i kanske det går bättre...

 
Vilar lite med pappa


Blir alldeles röd på hakan av allt gnuggande.

Nu ska jag åka lite bil till farbror Stefan... 

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Hej, vilka härliga bilder på dig och din pappa. Din morbror David är just och övningskör med morfar. Han ska ta sin första övningskörning i bilskolan imorgon. Så det gäller ju att träna för att bli bra. Det dröjer väl ett tag för dig, lilla gubben. kramar från mormor

2009-03-15 @ 14:18:58
URL: http://angeladam
Postat av: Paula och Tommy

Hej Adam!



Vilken stor kille. Mamma har bra matler Vi har varit och hälsat på Gonca vi bodde där sen i onsdags och kom hem idag. Han hälsade till dig och gratulerade till din mamma och pappa. Vi måste få träffas snart. Theo är inte så glad idag han bara skriker och skrikerL

Kram till er

2009-03-15 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0