18/3 - Pimp my ride

Under söndag och måndag fick jag för mig att det inte var lika lätt och smidigt att amma som att få mjölken i nappflaska. Några sug och den är det ju fullt ös. Dock var mina föräldrar motsträviga till att låta mig fortsätta med detta och jag fick ge mig rätt snabbt. De har gått med på att fortsätta ge mig "nattamaten" på kvällen i flaska, bättre kunde jag inte förhandla mig till. 

Igår hade pappa och jag lite tid medan mamma valde att städa av lite här hemma. Men all städning gjorde oss trötta. Särskilt mig, även om dammsugaren låter lite konstigt.







De senaste dagarna har det varit väldigt fint väder så mamma och jag har varit ute med vagnen och njutit. Mamma och pappa har förresten "pimpat" min barnvagn. Kolla bara... 
  

Imorgon ska jag få träffa en ny liten kompis som heter Abner. Våra mammor ska fika och så ska jag och Abner få åka lite i våra vagnar så våra mammor kan prata och få frisk luft...


Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Hej Adam! Var glad att du får det "bästa" av din mamma, det är mycket värt. Så bättre avtal blev det inte, det är bara att suga tag igen. Skönt att du och din pappa fick en stund själva, i dammsugaroväsendet. Bra gjort att kunna sova till "det". Måste få träffa dig snart, kanske kommer jag förbi imorgon em. Ska få laser i knät 17.00. Pussar till dig från mormor

2009-03-22 @ 11:52:23
URL: http://angeladam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0