6/3 - Bra start på helgen

Efter att ha haft flera dagar med olika sovrutiner varje dag tog jag sovmorgon. Mamma och jag  tog en tidig promenad till vårdcentralen då hon skulle på läkarbesök. Under tiden fick jag hänga med moster Elin och vi tog också en promenad. När mamma var klar passade vi på att väga och mäta mig. Jag är 60,5 cm och väger 6100 gr.

Här är jag i min "bumbibjörns" overall som jag använder vid promenaderna



Under dagen har jag sovit massor och nu under kvällen hade mamma och jag lite myskväll. Vi kollade på "Så ska det låta" och sen ville jag ha massor av mat.
      Chillar i soffan på amningskudden.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Morbror David

Faktiskt... Den andra bilden borde döpas till "Excellent..." :D

2009-03-07 @ 13:03:27
Postat av: Lillerik

du håller ju på att bli stora karln nu Adam! Vi ses på promenad i veckan. Hälsn Erik o Anna

2009-03-08 @ 12:37:40
Postat av: mormor Monica

Tur att det inte är så långt mellan gångerna vi ses. Det gäller att inte blunda, för då händer det för mycket med dig. Vad har din mamma för något i "tuttarna"? Vi ses om en stund på moster Elins kalas!Kram mormor

2009-03-08 @ 13:49:18
URL: http://angeladam
Postat av: sofie

Åh.. vad jag längtar efter er däruppe, ska bli roligt att få se hur stor Adam blivit när jag kommer upp. massor av kramar till er alla

2009-03-09 @ 18:46:37
Postat av: mamma Jenny

Jag tror det kan vara dunderhonung i tuttarna! Å jag kan säga att helgen inte blev så lugn då Adam just nu kör sömn- och matlotteri. Mat- och sovklockan behöver nog byta batteri :)

2009-03-10 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0