14/5 - spontanfika och bad med småkompisarna

Igår gick jag och mamma och hälsade på hos Erik. Stella och hennes mamma var också där. Planen var att sitta ute på balkongen och glassa men det blev mulet till eftermiddagen så vi var inne och myste i stället.


Stella försöker spana diskret från höga stolen ner på Erik


Jag gnager på Eriks giraff

 
Magträning - slår lätt mamma i muskelstyrka


Jag och stella spanar på varandra


Vår fikavärd och hans mamma


Jag fick låna lite utrymme på Eriks filt


Vi snackade lite men sen blev vi båda trötta så jag och mamma gick hem.

Idag torsdag ska jag och bada på badhuset för första gången. vad jag vet ska i alla fall Stella och Erik dit. Resten av småkompisarna vet jag inte om de kommer men det skulle vara kul att träffa dem då det var ett tag sen vi sågs.

Vi återkommer, förhoppningsvis med bilder.

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Vilket kompisgäng, ser fram emot om det blev badbilder. är du yngst eller.....? i gänget. Erik ser ju ut att vara en riktigt stor kille. Stella verkar ju vara som du. Ha det så bra så syns vi imorgon. kram mormor

2009-05-14 @ 22:35:05
URL: http://angeladam
Postat av: mamma Jenny

Erik är två veckor äldre och Stella är en vecka yngre än Adam. Så han är i mitten.

2009-05-19 @ 17:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0