30/5 - Rolling, rolling, yeah!

Vill bara meddela att medan mamma & pappa var på bio passade jag på att rulla från rygg till mage. Farmor trodde inte sina ögon när hon helt plötsligt såg mig på mage när hon visste att hon placerat mig i ryggläge. Efter detta har jag rullat lite varje dag.

Är just nu ute och myser hos mormor och morfar. Å jag är inte alls lättskrämd och blyg som jag har kunnat vara tidigare ibörjan av våra besök. Det var ju för flera veckor sen, nu är jag mest bara glad hela tiden. Inte ens moster Emma var jag blyg för fast än det var drygt en månad sen vi sågs sist. Jag har ju så många som jag kan vara i knät hos och hoppa, hoppa, hoppa... : )  ♥

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Tack Adam för en jättemysig helg, bra att du tog med dig din mamma också. Hoppas bilturen gick bra till Umeå. Vi ses snart igen, man kan ju inte få nog av dig. Kramar till dig från mormor

2009-05-31 @ 16:46:20
URL: http://angeladam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0