12/10 - Höstmys

För några dagar sedan passade familjen på att verkligen komma i höststämning på morgonkvisten. Först frukost tillsammans, sen en promenad längs med vattnet.

    
Syns det att jag har HELA kexet i munnen?! Men det gick bra...


Det vanliga exemplaret av "gladskit i vagn"


   
Hela familjen
   
Fina prassliga löv

Står upp jämnt nu. Kan tycka det känns lite överskattat att behöva ligga ner nu när jag är så haj på att sitta och stå. Så jag brukar skrika lite på mina föräldrar och andra som försöker få mig att ligga ner när jag ska byta blöja eller sova.

I helgen sov jag hos mormor och morfar. Båda mina mostrar var där och pysslade om mig också. Det är såå mysigt att vara där. När jag kom hem stajlade jag lite för mamma och pappa genom att visa att jag nu kan dricka vatten ur nappflaskan med en hand.

Har fått en ny tand också. En där uppe men lite på sidan.

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Ja visst, är du en liten "gladskit" !!! Det känns underbart att få rå om dig. Jag missade tydligen tanden som kommit upp. Ses snart igen. kram mormor

2009-10-13 @ 11:19:18
URL: http://angeladam
Postat av: Tanten

Underbara bilder! Glad jag blir för ett nytt inlägg, kollar ofta.

Stor kram till familjen. Själv åker jag upp t Östersund nästa vecka.



GRYMT!

2009-10-13 @ 12:20:46
URL: http://tantewa.blogspot.se
Postat av: marit

Hej familjen vad fina ni är:)

2009-10-16 @ 19:03:01
Postat av: mamma Jenny

Familjen hälsar TACK Marit!

2009-10-17 @ 15:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0