25/10 - krokodiltårar

Har varit hos mormor och morfar från lördag till söndag denna helg. Jag behöver ju ha liten egen tid utan mina föräldrar ibland. Jag åt lite dåligt på kvällen vilket gjorde att jag vaknade vid tvåtiden på natten och mormor fick gå upp och fixa lite välling till mig. Sov sedan till min vanliga tid vid 06,30. Det var en lite konstig dag för allting skulle göras senare, det var något med klockan... Jag förstår nog det senare.

Medan jag sov på dagen kom mamma och pappa och åt mat. Men jag sov så skönt i min vagn på verandan så de fick underhålla sig själva inne. När jag vaknade så var de dock glada att se mig och jag fick mellis.

 

Jag fick även ett av mormors små trädgårdsäpplen.
 
  
MMMM!! Frukt!

Mormor och morfar avslöjade dock mitt spel jag har för mamma och pappa. Är jag med mamma och pappa så kan jag verkligen visa temprament och att få fram tårar för att försöka få som jag vill är ju ingen konst. Detta är inget jag behöver när jag slappar hos mormor och morfar. Ja, vi får väl se hur det går när jag nu är avslöjad.


Moppsar du eller!!?


Titta mamma, morfar har såna roliga skor med hål i!


Jag hjälpte pappa lite när han fick dataproblem

Sen blev det kväll och mörkt, så då var det dags att åka hem till stan igen.

Vi får se var jag dyker upp nästa gång. Vi ses!


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej min gullunge! Hur går det för dig, nu när du är "avslöjad". Det är iaf jättemysigt att ha dig här. Snart ska jag åka till jobbet. Lite tråkigt väder idag också. Ha en bra dag....kramar från mormor

2009-10-26 @ 08:37:53
URL: http://angeladam.blogg.se/
Postat av: Adam

Tack mormor! Det går bra än så länge. Jag har varit med Lisa en del i dag och när jag vaknade på eftermiddagen var mamma hemma igen. Så de verkar inte vilja ge bort mig iaf.

2009-10-26 @ 17:53:21
URL: http://angeladam.blogg.se/
Postat av: Theo

Hej Adam!

Va gullig du såg ut när du åt ditt äpple. Var det gott? Och du verkar ha jättemysiga morföräldrar. Hälsa alla från mig. Vi ses snart!

Kram Theo

2009-10-27 @ 12:03:12
Postat av: Eva

Vilken goding, vad han växer charmtrollet, ingen liten 'räka' längre:).

Ha det gott! hälsningar från Bålsta.

2009-11-07 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0