11/9 - bustider

Har haft några dagar då jag känt mig si så där, därför har jag varit lite gnällig. Trots detta leker mamma och pappa med mig och tokar sig. Men då är jag inte gnällig!


En kväll när vi hade lite att göra ordnade mamma turban åt mig.   


Den satt jättebra, så jag kunde leka utan att den ramlade av.


När moster Elin var här och var barnvakt tog hon fram ALLA mina leksaker.
Hon ville verkligen leka hon...


När sen pappa kom hem fick jag och tiger "åka"papperspåse


men jag ledsnade rätt snabbt.

Om avslutning kommer här bild på...


...mina tänder

Tack och hej, det är gott med leverpastej!

Kommentarer
Postat av: moster elin

Turbanen är en hit, du är bara så söt! Tack för lekstunden i torsdags, det får vi göra om snart! Kram monster Elin :P

2009-09-12 @ 00:47:23
Postat av: mormor Monica

Du blir ju bara sötare och sötare, man vill ju bara äta upp dig. Snart kommer vi in och tar hand om dig, nu när din mamma och pappa jobbar. Kram på dig från mormor

2009-09-12 @ 12:07:21
URL: http://angeladam
Postat av: Sofia

Söta gaddar!

2009-09-12 @ 19:46:08
Postat av: Ida

Så söt han är!

2009-09-12 @ 21:36:52
Postat av: moster Emma

Så ruskigt söt du är. Jag blir så glad när jag ser bilder på dig, jag längtar bara mer och mer efter dig men vilken tur att din mamma lägger ut lite bilder på dig så jag kan följa utvecklingen av dig åndå fast jag inte träffar dig lika ofta som de andra i familjen. Du blir bara sötare och sötare. Söt du var i turban. Kram moster Emma

2009-09-13 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0