16/9 - Mys i kärlekens tecken

Hej igen!

I söndags var mamma, pappa och jag på utflykt efter att mamma slutat på jobbet. Vi åkte bil till Nydalasjön och tog sedan vagnen vidare till den delen som kallas Kärleksviken. Vi firade mamma och pappas allra första bröllopsdag. Riktig mysstund med hela familjen.


Pappa och jag spanar in området


Vi tittade ut över vattnet


 Och jag fick till och med känna på det. Kallt men festligt!


Klättrade upp på en sten i väntan på mat


ÄÄÄntligen mat! Gapa stort!


Vi matade ankorna med vårat överblivna bröd


 Ankorna gillade Ciabata

Morfar fyllde år samma dag, men vi kunde inte vara på två ställen samtidigt så på måndagen tog jag med moster Elin och mamma ut till Vännäs och firade morfar.

Förresten så passade jag på att ställa mig upp mot en fåtölj hemma i måndags, till mammas förvåning. Har nu kommit på att jag kan ta mig till saker själv om de ligger en bit ifrån mig så nu måste mamma börja akta sig om hon vill ha något ifred. Än så länge är magen i backen men rumpan kommer högre och högre upp. Lite mer träning så kommer jag springa fram på alla fyra, för långsamt är inte för mig. 120 knyck eller inte alls!!!

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Vilka underbara bilder, man blir ju riktigt rörd!!!

Med sådan pappa och mamma förstår vi att långsamt inte duger för dig,vår älskade Adam.kramisar från mormor och morfar

2009-09-17 @ 22:27:08
URL: http://angeladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0