11/5 - Skruttiga familjen

Vi har varit riktigt skruttiga här hemma. Mamma med sin mage, jag med min feber, hosta och snor och pappa med sin krassliga hals. Jag ock mamma åkte ut och hängde lite hos mormor och morfar från lördag till söndag. Vi njöt av att bli ompysslade. Men jag mådde fortfarande inte så bra. Ingen feber med krasslig ialla fall. På söndag hittade vi en massa prickar på mig, så allra troligast var febern den där tredagarsfebern som man kan ha när man är liten.

I går hade jag vila-upp-mig-dag från förskolan men idag var jag där med blandat resultat. Fröknarna tyckte inte att jag hängde med än, så nu blir jag hemma till på måndag så jag verkligen får komma i form. Pappa ska vara hemma flera dagar denna vecka så nu ska vi ta igen lite tid. :)

Om en liten stund ska hela familjen åka till Lisa, mammas kompis och fira henne för hon fyller år idag. Hurra för Lisa idag!!

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Stackars lilla gubben, men nu ska du väl bli frisk. Är prickarna borta......eller? Vad kunde du inte hänga med på, på förskolan, tyckte fröknarna?? Kul att få gå på Lisas kalas för dig och familjen. Blev det tårta och bullar...Härligt att pappa kommer att få vara med er flera dagar. Ha det så bra och kram på dig från mormor och morfar

2010-05-12 @ 17:17:52
Postat av: Moster Emma

Vad tråkigt att du fortfarande är sjuk. Hoppas du snart blir frisk så du kan fara på förskolan igen och leka och hoppas din mamma får det bättre med magen. Å kalas det är alltid roligt att gå på, hoppas ni hade bra där med mycket gott fika. Kram på dig från moster Emma

2010-05-12 @ 20:08:44
Postat av: mamma Jenny

Mormor- Fröknarna tyckte att han lätt blev ledsen, trött och kinkig. Men nu är prickarna borta i alla fall. :)



Lisa hade ett riktigt bullkalas och Adam gillade det som vanligt. Men det var lite läskigt med en massa stora människor som han inte träffat förut

2010-05-13 @ 10:14:28
Postat av: Åsa Sihlén

Men vilken trevlig blogg :) Han är så söt lilla Adam! kram från Åsa

2010-06-03 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0