5/12 - 11 Ny adress, nya möjligheter

Hej alla!

Nu bor jag på ny adress. Språkgränd 8 i Umeå sen i oktober. Första kvällen vi flyttade in var det lite konstigt, för när det närmade sig sovtid tyckte jag att det var dags att åka tillbaka hem till citylägenheten. Mamma svarade då att vi redan var hemma, att den nya lägenheten var "hemma" nu. Jag har fått hjälpa till att bygga och skruva en hel del, men inte mig emot.









Jag har börjat på en ny förskola också där jag trivs bra, Bamse heter min avdelning. Jag leker och busar mycket där och ofta med en kille som heter Hannes som är 5 år.

Idag kom äntligen vinterns första snö som låg kvar på marken. ÄNTLIGEN! Jag blev så glad att jag tjöt imorse när vi skulle gå till bilen. Vi bjuder ändå på en favoritbild från hösten ute i Vännäs hos mormor och morfar.



Ha en skön måndag!

Full fart mot julen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nästa gång jag ska flytta, vet jag vem jag ska be om hjälp.. Hoppas ni trivs i nya lägenheten. Saknar er! Kram Lisa

2011-12-11 @ 22:15:24
Postat av: mormor Monica

Du är verkligen en jobbarkille. Ska hjälpa till där det händer. Vad ska det bli av dig??? Trädgårdsmästare, kock, heminredare .....ja.. vad vet vi. Jo,att du är världens goaste kille...puss och kram

2011-12-15 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0