6/8 - Sommaren som gått

Hej!

Nu har jag sista dagen på mitt sommarlov. Så i morgon blir det tillbaka till förskolan, om än med kortare dagar. Jag längtar!

Här kommer lite bilder över vad jag har pysslat med i sommar. Ha det bra /Adam


16 juni var vi i skellefteå på moster Emmas bröllop med Tom! Jag assisterade mamma som var värdinna på festen så det blev någon fason på underhållningen. Drog sången "Heja Bamse" och fick stående ovationer.



     
 

Midsommarhelgen spenderades i Skuleskogen med föräldrar och mormor och morfar. Till Skrattabborrtjärn där vi sov i våra tält var det 2,7 km enkel väg och del kuperad terräng. Men jag var tapper och knatade på. Vi hade till och med en räv på besök utanför tälten. Spänannde värre!

     



Annars har vi hållt oss ganska mycket runt om kring Umeå under sommarlovet.

Vi var till Lycksele djurpark med Melker med familj men det regnade lite men det gjorde inte så mycket. Jag och Melker åkte massor med karuseller.

Jag och mamma åkte även och hälsade på moster Emma i skellefteå. Vi sov över och hann åka till Byske havsbad innan vi fick en störtskur över oss. Men vi hade ändå skoj. På vägen hem hälsade vi på en annan Adam som var 9 år och hans lillebror Wilmer som är 4 år i deras stuga. Våra mammor jobbar tillsammans så vi kunde leka massor medans de pratade med varann.

I förra veckan åkte jag och mamma och mammas kompis Lisa till Holmön (en ö strax utanför Umeå dit man åker färja) och checkade läget. Det var fint men blåsigt.
   

Annars har vi varit och hälsat på lite kompisar och vi har varit hemma hos mormor och morfar i Vännäs och bara myst.
 

Nu laddar vi för en härlig höst!

Kram

Kommentarer
Postat av: mormor Monica

Äntligen, vad roligt med nya bilder. Du har ju varit med om en hel del i sommar. Häftigt med bröllop där du var en fin underhållare, din vandring i Skuleskogen och alla mysstunder vi haft, när vi fick "låna" dig i sommar. Du är våran älskling...puss och kram

2012-08-12 @ 16:59:32
Postat av: Moster Emma

Det var roligt med en liten underhållare på vårat bröllop. Var många som tyckte du var en liten charmig pojke. Synd att du inte ville gå med oss fram till altaret. Men det fanns ju en lekhörna i kyrkan. Moster tänker på allt :D Sen var det roligt när du och din mamma kom upp hit och hälsade på i sommar. Kram från moster Emma

2012-08-13 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0